vragen - bestelproces

Ik heb een bestand geüpload, maar waarom krijg ik geen voorbeeld te zien?
Wij gaan ervan uit dat als je hebt gekozen om zelf een bestand up te loaden, dat je een drukklaar bestand aanlevert. Bekijk voor de zekerheid onze aanlevervoorwaarden. Juist door het bestelproces zo veel mogelijk te automatiseren kunnen wij de prijzen van de stickers zo laag mogelijk houden. Daarom sturen wij hier geen voorbeeld meer van en krijg je alleen de bestandsnaam te zien in de winkelwagen.
Wil je een digitale drukproef ontvangen? Vink dit dan aan tijdens je bestelling. Voordat we gaan produceren maken we eerst een e-mail met een digitale drukproef. Hier kun je nog wijzigingen doorgeven.

Ik heb een afbeelding, maar hier wil ik nog een tekst bij. Hoe doe ik dat?
Wil je online je afbeelding kunnen plaatsen, inzien en bewerken? Kies bovenin voor "ontwerp zelf je sticker". In de online ontwerpmodule kun je afbeelding met een .jpg, .gif of .png extensie plaatsen. Hier kun je nog een tekst erbij typen of nog andere afbeeldingen er over heen leggen.

Wat is jullie levertijd?
Wij werken altijd met een maximale levertijd van 10 werkdagen. Dit betekent dat wij de opdracht in ons productieproces voor ons zo efficiënt mogelijk in kunnen delen. Het kan dus zijn dat je de opdracht uiterlijk over 10 werkdagen ontvangt, maar het kan ook eerder zijn als dit zo uit komt. Wij verzenden altijd direct zodra de opdracht klaar is. In de praktijk ligt de levertijd bij 80% van onze orders rond de 6 werkdagen.

Kan ik stickers met spoed bestellen?
Heb je een bestelling sneller nodig dan de standaard levertijd van 10 werkdagen? Neem dan eerst even contact met ons op. Afhankelijk van de oplage en soort stickers kunnen we soms al de dag na bestellen de stickers verzenden (houd rekening met een bijbetaling). Dit is echter geen garantie, overleg altijd eerst voor je de bestelling plaatst!

Ik ben een klant uit België (of een ander EU-land), waarom moet ik BTW betalen?
Als je online direct bestelt via de webshop, dan krijg je standaard een factuur met BTW. Wil je dit niet, in verband met intracommunautaire levering, vul dan bij je klantgegevens ook jouw Belgisch BTW nummer in. De factuur zal dan zonder BTW worden opgemaakt. Een BTW-vrije factuur via de webshop is momenteel alleen mogelijk als je tijdens het bestellen een geldig Belgisch BTW-nummer invult. Dit kan niet meer achteraf worden aangepast.

Hoe kan ik via een factuur (achteraf betalen) bestellen?
Als je online direct bestelt via de webshop, dan moet je altijd vooraf betalen voordat wij de stickers gaan maken. Soms wil je dit als bedrijf niet. Dat is geen probleem. We leveren namelijk op factuur (achteraf betalen) als je bij ons bestelt via een offerte. Let op! De prijzen via de webshop zijn niet gelijk als de prijzen via een offerte. Vraag dus altijd een offerte aan als je via een factuur wilt bestellen.

 

Heb je een andere vraag? Kijk dan in het linkermenu of je vraag er bij staat. Als je niet het juiste kunt terugvinden, neem dan gerust contact met ons op.